Brev:
Dagsrytme for tvillinger
25. august 2009
Alder:
7 mdr.
Dagsrytme for tvillinger
Hej Helen
Nå nu er jeg kommet godt igang med grøden..og mine små pus sover nogenlunde ens..så jeg kan regne med det. Dog har jeg svært ved at få dem på grøntsagsmåltidet om aftenen...kan ikke rigtig finde ud af om de er for trætte eller sultne eller...men lige nu er det sådan her. Jeg har forsøgt og gi dem det grød de normalt vil spise...det tager de heller ikke..skal jeg evt. rykke grøntsagsmåltidet frem??
06.00 - 06-30 Vågner
07.00 flaske 200 ml
08.00 - 08.30 puttes evt. på en lille tår 40 ml
10.00 Vågner
10.30 grød med frugtmos
12.30 - 13.00 Puttes får 200 ml
14.30 Vågner
14.00 grød med frugtmos
17.00 grøntsagsmos(ender tit med 100 ml mælk
19.15-30 puttes til nat på 220 ml vælling
Får en flaske om natten et sted mellem 100 og 200 ml. Typisk inden 24.00
Jeg regner med så småt og prøve med rugbrød snart. Hvor meget rugbrød skal man regne med på en portion?....
- og ja tak for din sidste plan.. det har været fedt og ha noget at gå ud fra...
Mange hilsner